سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دندانپزشکی کودکان در اصفهان

دندانپزشکی کودکان در اصفهان وجود دارد؛ اما آیا به راحتی می توان به همه آنها اعتماد کرد؟ آیا می دانستید کودک شما به معاینات منظم دندانپزشکی نیاز دارد؟ به کودک خود به این دندانپزشک اعتماد کنید. اگر به دنبال کلینیک دندانپزشکی کودکان با قیمت مناسب در اصفهان هستید، به جای مناسبی آمده اید! دکتر کچویی و دکتر کامران دو دندانپزشک متخصص در زمینه اطفال و اطفال هستند.

دندان های کودک خود را برای معاینات منظم به این دندانپزشک بسپارید تا از سلامت دهان و دندان کودک خود و کودک خود اطمینان حاصل کنید. در زیر، با نیاز به معاینه و اهمیت مراجعه به دندانپزشک فرزندتان آشنا خواهید شد.


خدمات دندانپزشکی کودکان اصفهان

ترمیم دندان‌های شیری و دائمی زمانی لازم است که دندان‌های کودک پوسیده، آسیب دیده، شکسته یا نامناسب رشد کنند. پر کردن و ترمیم دندان نه تنها بر روی دندان های دائمی بلکه روی دندان های شیری نیز انجام می شود تا از گسترش آسیب و علل دیگر جلوگیری شود.

اگر دندان های شیری به موقع ترمیم نشوند، پوسیدگی دندان به ریشه و عصب دندان می رسد و باعث ناراحتی کودک می شود. با درمان و ترمیم به موقع دندان، نه تنها می توانید از پوسیدگی بیشتر دندان جلوگیری کنید، بلکه در هزینه ها نیز صرفه جویی کنید.

علاوه بر این، شکستگی یا شکستگی دندان کودک می تواند مانع از جویدن غذا به اندازه کافی برای جذب و هضم غذا شود. در این شرایط فرزند شما به آنچه بدن نیاز دارد نمی رسد و ضعیف می شود.

عصب کشی دندان های شیری و دائمی در اصفهان

گاهی اوقات پوسیدگی دندان بدون علامت رخ می دهد و والدین از آن بی خبرند. این پوسیدگی در نهایت به عصب و ریشه دندان می رسد و باعث پوسیدگی دندان می شود. در این زمان است که کودک شما درد می کند و گریه می کند و تغذیه کودک مختل و ضعیف می شود.

در این صورت وقتی به دندانپزشکی مراجعه می کنید، آن را درست نمی کند، عصب کشی می کند. پس از کشیدن دندان های شیری، درد دندان کودک از بین می رود. البته روش کشیدن دندان در کودکان با بزرگسالان متفاوت است. در واقع بچه ها در این روش عصب کشی هیچ دردی احساس نکردند.

روکش دندان شیری در اصفهان

اگر کودک شما پس از ترمیم از دندان‌های خود به خوبی مراقبت نکند، باکتری‌ها می‌توانند دوباره روی آن‌ها تجمع کرده و باعث پوسیدگی شوند. بنابراین، روشی به نام تاج اولیه برای جلوگیری از پوسیدگی مجدد دندان های کودک شما استفاده می شود. این روکش همزمان با دندان های شیری جدا می شود و جای نگرانی نیست.

فلوراید تراپی اصفهان

فلوراید یکی از عناصر مهم برای رشد و تقویت مینای دندان است که برای دندان بسیار مهم است. با فلوراید تراپی، مواد مغذی از دست رفته به دندان ها برمی گردد؛ فلورایدتراپی همچنین از پوسیدگی دندان در کودک شما جلوگیری می کند.

ارتودنسی پیشگیرانه یا حفظ فضا اصفهان

بسیاری از افراد این روش را با ارتودنسی اشتباه می گیرند. روش‌های ارتودنسی پیشگیرانه یا نگه‌دارنده فضا، ممکن است زمانی استفاده شوند که دندان‌های شیری کودک کشیده شده یا از بین رفته باشد. در این حالت به مرور زمان دندان های دو طرف به آرامی به سمت جای خالی کشیده می شوند.

در این حالت دندان های دائمی کودک همچنان در لثه هستند و جای آن ها را دندان های دیگر می گیرند. برای جلوگیری از این اتفاق، باید فورا به دندانپزشک اطفال خود مراجعه کنید. دندانپزشکان اطفال با استفاده از ارتودنسی پیشگیرانه وضعیت خود را تا زمان ظهور دندان های دائمی حفظ می کنند.