سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رینوپلاستی طبیعی، رینوپلاستی ثابت شده

رینوپلاستی طبیعی چیست؟


اگر قصد انجام جراحی بینی در اصفهان  را دارید، سوالاتی در مورد جراحی زیبایی بینی و شکل بینی بعد از جراحی از جمله مهم ترین سوالاتی است که ذهن شما را به خود مشغول کرده است، از جمله:

آیا بینی من زیبا می شود؟
آیا مشخص خواهد شد که من جراحی شده ام؟
چگونه اطرافیان من واکنش نشان می دهند؟
80 درصد از بیمارانی که می خواهند جراحی زیبایی بینی انجام دهند، می خواهند بینی طبیعی داشته باشند، اما می بینیم که هر بیمار در صحبت های خود ساختارهای مختلف بینی را ارزیابی می کند. این کاملا طبیعی است، زیرا ساختار چهره هر فرد و همچنین ساختارهای فرهنگی-اجتماعی و حس زیبایی در محیط اطرافش متفاوت است. بنابراین در برنامه ریزی قبل از جراحی بینی نه تنها ساختار بینی و صورت بیمار، بلکه باید تمامی این عوامل را در نظر گرفت.

زیبایی بینی و مطابقت آن با استانداردهای بین المللی باید مورد هدف قرار گیرد. درست است که استانداردهایی در ساختار بینی و صورت وجود دارد که در طول تاریخ توسط ملت ها زیبا و جذاب تلقی می شود و باید مورد توجه قرار گیرد، اما بینی نیز باید با ویژگی های صورت فرد سازگار باشد. بنابراین بینی که یکی از اجزای قابل توجه صورت است باید با سایر قسمت های صورت سازگار باشد.

علاوه بر این، بینی باید با ویژگی های اجتماعی، فرهنگی و منطقه ای فرد مطابقت داشته باشد و انتظارات او را در این زمینه برآورده کند. به عبارت دیگر اگر بینی شما بعد از جراحی زیباترین بینی دنیا محسوب می شود اما انتظارات شما را برآورده نمی کند، مشکل بینی است. در مرحله برنامه ریزی، همه این موارد باید بین پزشک و بیمار مطرح شود. طراحی یک برنامه با ارزیابی تمام اطلاعات و انتظارات بیمار به ویژه در مرحله برنامه ریزی بسیار مهم است.

هدف از رینوپلاستی طبیعی ایجاد نوعی بینی است که به طور خاص برای شخص در نظر گرفته شده باشد، مشروط بر اینکه بینی با سایر قسمت های صورت فرد سازگار باشد، استانداردهای پذیرفته شده جهانی در نظر گرفته شود و فرد از بینی

رینوپلاستی طبیعی در واقع رویکردی به جراحی بینی است که در آن هدف حفظ غضروف، استخوان و بافت نرم در حالت کاملا طبیعی است. این رویکرد خاص باعث می شود که بینی فرد طبیعی و مادرزادی به نظر برسد. از طرفی شکل بینی های طبیعی به صورت فرد می آید و خیلی کوچک و قوس دار نیست. رویکردهای اصلی برای ایجاد بینی طبیعی به شرح زیر است:

تشکیل و انتقال غضروف به محل طبیعی خود
برای عدم تقارن تیغه بینی از غضروف کافی استفاده می شود.
حداقل میزان بالا بردن نوک بینی
اقدامات مناسب بعد از جراحی برای ایجاد اسکار

 

رینوپلاستی طبیعی، رینوپلاستی ثابت شده


رینوپلاستی یکی از رایج ترین عمل های جراحی پلاستیک صورت است. با توجه به موقعیت برجسته بینی در مرکز صورت، با جراحی زیبایی بینی می توان پیشرفت های قابل توجهی در ظاهر ایجاد کرد. جراحی بینی به عنوان یک عمل ترمیمی سابقه بسیار طولانی و برجسته ای دارد. اولین جراحی زیبایی بینی پس از جنگ جهانی اول در برلین انجام شد و در کتاب "جراحی پلاستیک بینی و سایر روش های جراحی پلاستیک صورت" ژاک ژوزف توضیح داده شده است. این کتاب نقطه عطف مهمی در جراحی پلاستیک به طور کلی و جراحی بینی به طور خاص است.

تنها در سه دهه گذشته بود که تکنیک‌های جراحی بینی انقلابی را تجربه کردند که نتیجه آن تکنیک‌ها و روش‌های طبیعی و معاصر زیبایی بینی بود که توسط جراحان زیبایی بینی در سراسر جهان استفاده می‌شد. نتایج این جراحی‌ها طبیعی‌تر، ماندگارتر و با عوارض کمی بود.

روش اصلی رینوپلاستی در درجه اول کوچک کردن بینی در تمام ابعاد آن بود. مشکلات ظاهری بینی اغلب شامل بینی های بزرگ، پهن و بلند با برجستگی های قابل توجه و همچنین نوک های پهن بود. به گفته پزشکان، جراحی بینی برای کاهش همه این ویژگی ها انجام می شود. پس از آن تکنیک های جدید جراحی زیبایی در جهان گسترش زیادی یافت. این تکنیک‌ها قطعاً بی‌اهمیت نبودند، اما از نظر جراحی نیز دشوار نبودند، زیرا هدف آن‌ها انجام کاری بود که همه تخصص‌های جراحی در آن خوب هستند: بریدن و برداشتن چیزی.

 

اطلاعات بیشتر در سایت دکتر میلاد اعتمادی